Vainglory Oyuncularının 5 Sinir Krizi Yorumları

Vainglory İçin Ekşi Sözlük Kullanıcı Yorumları




1- mal mal adamların olduğu oyun. bu amına kodumunun oyununda bi tane adam gibi adam yok mu lan?
 
abi adam taka oynuyor. neden sen sup kasarsın? krul oynayanlar neden creep çalar illa? neden oyunun başında kimse en ortaya gelmez? neden yani?

abi neden şöyle kasan adamlar benim takımıma gelir?

Resimi Gör.

2- bir tane düzgün oyuncunun olmadığı oyundur.

lan sikik takımda glaive, cath, saw var. bizim takıma inatla saw'a saldırmalarını söyledikçe adamlar catherine'e girdi. inatla ama. 28/2 ile oyun kaybettik. var mı böyle bir şey ya. taka, cath, skye başladığımız takımda kaybettik.

amına kodumun beceriksiz orospu çocukları!

team fight denilen olayda ilk saw öldürülür bilader. hiç mi knight oynamadınız? ilk önce mage ve archer kesilir.

3- lolcüyüm dotacıyım diye ekleyen feeder orospu çocuklarının olduğu oyun.

adc iyi oynuyorum dedi adam, bi baktım mal mal hareketler, komutları dinlememeler..

kusura bakmayın ama lol ve dota oynuyorum, ondan dolayı iyi oynarım diyorsanız krakenin yarrağı gırtlağınıza kadar girsin.

oyun başında ormanda kim varsa önce düşman tarafında shopun dibinde bulunan creepler kesilir. bu sikik adc oynuyorum diyor, lanede yok adam! gelmiş creeplere sarkıyor orospu çocuğu.

lütfen lol ve dota oynuyorum iyiyim demeyin. sikerler!

4- support oynayacak arkadaşlara 2 çift lafımın olduğu oyun.

bakın! support karakter aldıysanız ve karşınızda taka gibi vurkaç herosu varsa, gidip wp kasmayın. takımı yalan ediyorsunuz. özellikle catherine'de yapmayın bunu. oyunu oynamayın bilader valla.

burda koduğumun gerizekalısı yüzüne nasıl oyun kaybettik görün. hani mayın kimde, aslında kimde olması gerek bilin.

support alıyorsanız hemen oyun başında shop tarafına mayın koyun. taka varsa flare gun olsun hep. yazık etmeyin oyuna. support adam kesmez ulan anlatamıyor muyum amına koduklarım!

5- hiç adam gibi oynayan bulamadığım oyun. bu amına kodumunun oyununda bi tane adam olmaz mı abi hiç?

taka alıyorum, adamlar 2 carry alıyor. kasmak için iyi de abi sen vox ve ringoyla nabacan? biri kasamayınca hemen jungle giriyor.

sup olayını kimse çözememiş. para kazanma olayı sıfır adamlarda. ben taka ile oynuyorum. mayınları niye ben diziyorum amk? krul almış, sanki beyefendi ölümsüz. mayınlara gelip uçuyor. ayrıca açık ara en iyi sup catherine'dir.

Yorumlar