MIUI8 Play Hizmetleri Durdu Sorununun Çözümü ( Videolu )



Merhaba arkadaşlar. MIUI8 Yayınlanmasından sonra cihazlara portlandı. MIUI8  yükleyen kullanıcılar Gapps yükleme işleminden sonra Play Hizmetlerinin durması ile karşı karşıya kaldılar. Bu durumu çözmek için Web Dünyası ekibi olarak araştırmalarda bulunduk ve bulduğumuz çözümleri siz mağdurları bilgilendirmek istedik. Okuyacağınız yazı tamamen Tam Çözüm kaynaklarından kendi dilimize çeviri yapılmıştır. Üstelik sizin için S4 cihazı satın alarak incelenmiştir ve çalışmıştır.




1. Adım

Öncelikle Google Servislerini yükleme aracını Buraya Tıklayarak indiriyoruz.

2. Adm

Yükleme işlemine geçmeden önce Bilinmeyen Kaynaklardan kurulumu açınız. Bunu indirdiğiniz Yükleme aracını yüklerken size soracaktır.

3. Adım

Yükleme servisini indirip kurduysanız uygulamayı açıp MAVİ butona tıklayınız. Bu tüm Gapps ürünlerini yükleyecektir.

4. Adım

Kurulum sırasında karşınıza yükleme ekranları gelecektir. Sırasıyla hepsini yükleyin. Cihazda yükleme tamamlanana kadar bir şeylerle uğraşmayınız.

5. Adım

Tüm Google ürünleri yüklendiyse Güvenliğe girip İzinlere giriniz ve tüm izinleri aktif ediniz. Otomatik başlatmaya girip Tüm ürünlerin otomatik başlamasını etkinleştiriniz.

6. Adım

Tüm Google ürünleri artık cihazınızda yüklü halde! Telefonunuzu yeniden başlatıp keyfini çıkartınız.


-VİDEOLU ANLATIM-


Yorumlar